Colis déposé au point relais(son particulier, ixelles, Belgique) le 26/11/22(photo en pièce jointe)
Colis arrivé le 7/12/22 au centre de distribution Homerr.
Le point relais sélectionné par le récepteur du colis est (Dientjes, brugge,Belgique) à une distance de +/_143 km du point de départ.
Depuis le 7/12/22, le colis est signalé comme étant en route pour Dientjes. Nous sommes le 16/12 et le colis n'est toujours pas arrivé. J'ai sollicité plusieurs fois le service clientèle mais les réponses apportées sont inutiles car ne produisent aucun résultat.
Ma question est simple. Où se trouve mon colis?Je mets à disposition de HOMERR toutes les informations permettant de retrouver le colis et de livrer.
Mannelijk pakket niet afgeleverd - geen goede opvolging door mannelijke klantenservice
Pakket afgeleverd bij het relaispunt (zijn adres, Elsene, België) op 26/11/22 (foto bijgevoegd)
Pakket is op 7/12/22 aangekomen in het Homerr distributiecentrum.
Het door de pakketontvanger geselecteerde relaispunt is (Dientjes, brugge, België) op een afstand van +/_143 km van het startpunt.
Sinds 7/12/22 staat het pakket onderweg naar Dientjes. We zijn op 16/12 en het pakket is nog steeds niet aangekomen. Ik heb de klantenservice meerdere keren gevraagd, maar de gegeven antwoorden zijn nutteloos omdat ze geen resultaat opleveren.
Mijn vraag is simpel. Waar is mijn pakket Ik geef HOMERR alle informatie die nodig is om het pakket te vinden en te bezorgen.
Date d’expérience: 16 décembre 2022
Pour laisser votre commentaire, vous devez vous connecter.