Un billet d’avion acheté le 14/08 a été débité 2 fois de mon compte bancaire.
J’ai appelé le jour même pour signaler le problème à vos services et annuler ainsi le billet acheté
Un collègue à vous m’a promis qu’il y aura l’annulation de la double facturation (remboursement de 203,99€) et me rembourser les taxes d’aéroport puisque j’avais demandé l’annulation du billet.
À la date d’aujourd’hui, je n’ai toujours rien reçu !
Je compte sur votre collaboration pour traiter mon dossier au plus vite.
Cordialement
Lastminute - Double billing - Notice of double deduction of the amount of the air ticket purchased at last minute - Despite the claims of last miinute no refund of the double deduction
A plane ticket purchased on 14/08 was debited twice from my bank account.
I called the same day to report the problem to your services and cancel the ticket purchased
A colleague of yours promised me that there will be the cancellation of the double billing (refund of 203,99€) and to refund me the airport taxes since I had requested the cancellation of the ticket.
As of today, I still have not received anything!
I am counting on your cooperation to process my case as soon as possible.
Sincerely
Date d’expérience: 31 août 2022