Bonjour
Je vous demande le remboursement de mon avoir car je ne l’ai pas utiliser, ( demande de remboursement monétaire de la somme de 1847,50 euros) pour la réservation PP2747672 d’avril 2020. Avoir qu’il a fallut attendre plus de 6 mois pour l’avoir et l’avoir s’est terminé depuis le 3 mai 2022. J’ai envoyé plusieurs mail pour une demande de remboursement et je n’ai reçu aucune réponse.
Pouvez vous me dire quand le remboursement aura lieu.
Merci d’avance
Cordialement
Avis remboursement avoir vol annulé Covid 2020 Lastminute - Réclamation difficultés à obtenir remboursement d'avoir Lastminute - Service Client Lastminute injoignable
Lastminute Customer Service Notice and Complaint - Request for refund of a trip in April 2020
Hello
I ask you to refund my credit because I have not used it, (request for monetary refund of the sum of 1847.50 euros) for the reservation PP2747672 of April 2020. I had to wait more than 6 months for the credit and the credit ended on May 3, 2022. I have sent several emails requesting a refund and have not received any response.
Can you please tell me when the refund will take place.
Thank you in advance
Sincerely
Notice refund of cancelled flight Covid 2020 Lastminute - Claim difficulties to obtain refund of Lastminute credit - Customer Service Lastminute unreachable
Date d’expérience: 2 juin 2022