Performance de la Marque
6.4
/100
Insatisfaisant
Insatisfaisant
Indice de satisfaction au cours des 12 derniers mois
Taux de Réponse
6%
Temps Moyen de Réponse
3,5%
Taux de Solution
6%
Moyenne des évaluations
14%
Taux de fidélisation des clients
1,9%
Classement dans la catégorie
Agences de voyages
1 BudgetAir 19.3
2 Travelgenio 18.6
3 TUI France 16.6
...
Kiwi.com6.4
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Kiwi.com - Remboursement billets d'avions suite annulation compagnie - covid

Résolue
5/10
Jeremy F
Jeremy F a déposé la réclamation
10 septembre 2021 (Modifié le 14 septembre 2021)
Dir Sir or Madam,
I Booked from your company a flight for 2 people from Toulouse to Montreal for a total amount of 1152,14€ with details below :
Booking ID 104004648
Toulouse - Brussels, 2020-05-30 06:40:00, 2 pax
Brussels - Montreal, 2020-05-30 10:15:00, 2 pax
Montreal - Toulouse, 2020-06-13 19:20:00, 2 pax
All of these flifgts have been cancelled due to COVID-19 pandemic. I formally requested a full refund through your website (« remboursement assisté ») on the 16/04/2020. We have been waiting since then (1 year and 5 month) and we recieved absolutely nothing so far.
I remind you the european law CE n° 261/2004 you have to refund these as the cancellation is not due to our (customer) request.
With no answer from you in the next 15 days, I will have to escalate our request to our lawyer and to the DGAC in order to get this refund.
Best regards.
Cette réponse a une pièce jointe privée
Date d’expérience: 5 janvier 2021
Jeremy F
Jeremy F a évalué la marque
16 septembre 2021

Refund very long, not proactive and not complete...

Cette réclamation a été considérée comme résolue
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