Performance de la Marque
16.0
/100
Insatisfaisant
Insatisfaisant
Indice de satisfaction au cours des 12 derniers mois
Taux de Réponse
10%
Temps Moyen de Réponse
0%
Taux de Solution
10%
Moyenne des évaluations
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Taux de fidélisation des clients
100%
Classement dans la catégorie
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Eneba - Identification double facteur - Impossible de me connecter à mon compte Eneba - Changement de téléphone portable et accès compte Eneba impossible

Sans solution
Paul Pinson
Paul Pinson a déposé la réclamation
10 août 2022
Après avoir changé de numéro de téléphone, je ne peux donc plus accéder à mon compte Eneba car ils me demandent un code lors de l’identification à double facteur qui est envoyé sur mon ancien numéro (0698351576).

Eneba - Identification double factor - Impossible to connect to my Eneba account - Change of cell phone and access to Eneba account impossible
After changing my phone number, I can no longer access my Eneba account because they ask me for a code during the two-factor identification that is sent to my old number (+33698351576).

"Eneba" - Dviejų veiksnių identifikavimas - Nepavyksta prisijungti prie "Eneba" paskyros - Pakeitus mobilųjį telefoną, prieiga prie "Eneba" paskyros neįmanoma
Pakeitus telefono numerį nebegaliu prisijungti prie savo "Eneba" paskyros, nes per dviejų veiksnių identifikavimą manęs prašo kodo, kuris atsiunčiamas mano senuoju numeriu (+33698351576).
Date d’expérience: 10 août 2022
Eneba
12 août 2022
Hello there, Paul!

Thanks for getting in touch with us about this. No need to worry - our customer support team will gladly help you sort this out! Normally you'd have to make a ticket via our website but as you cannot login, please just email our specialists at https://eneba.com/support - it will reach the same inbox and the help tickets.

Please tell them the same you've told us and they will aid you in resetting your 2FA (two-factor authentication), so you could log in and set up a new one with ease.

Regards,
Eneba Team
Cette réclamation a été considérée sans solution