Classement dans la catégorie
  • Cdiscount est une des principales enseignes de e-commerce en France.
    RéclameICI est une plateforme de résolution de réclamation en ligne.
    Avis Cdiscount - Réclamation Cdiscount - Remboursement Cdiscount - Problème de livraison Cdiscount - Colis en retard Cdiscount - Colis perdu Cdiscount - Colis volé Cdiscount -Médiateur Cdiscount - Litige Cdiscount -Service Client Cdiscount - Carte Cadeau Ilikado Cdiscount - Black Friday Cdiscount - French days Cdiscount

  • Cdiscount.com / SGPN
    Service Clients
    BP 90200
    93472 Neuilly Sur Marne

    Merci de ne faire aucun retour à cette adresse
Partagez cette réclamation

Cdiscount - Réclamation Cdiscount - Client mécontent Cdiscount - Remboursement Cdiscount

En traitement
1049122
104
Ana Rodrigues a déposé la réclamation

Cdiscount - Complaint Cdiscount - Dissatisfied customer Cdiscount - Refund Cdiscount
Dear Sirs, I purchased a ventilator on Cdiscount - Xiaomi Mijia Smart and on 05/07/2022 I canceled the order. This cancelation was accepted by the vendeur and I received a message saying that my money will be refunded. Nevertheless the money was taken from my bank account and I do not have the product. I already sent several messages to cdiscount without answers.
I want my money back! I don't have the product neither the money!
Please do something!

Chers Messieurs, J'ai acheté un ventilateur sur Cdiscount - Xiaomi Mijia Smart et le 05/07/2022 j'ai annulé la commande. Cette annulation a été acceptée par le vendeur et j'ai reçu un message disant que mon argent serait remboursé. Néanmoins l'argent a été retiré de mon compte bancaire et je n'ai pas le produit. J'ai déjà envoyé plusieurs messages à cdiscount sans réponses.
Je veux que mon argent soit remboursé ! Je n'ai pas le produit ni l'argent !
S'il vous plaît, faites quelque chose !
17 août 2022
Cdiscount a ajouté une réponse

Bonjour Ana Rodrigues,

Nous vous remercions de votre message et nous sommes navrés de cette expérience.
Dès que possible, nous vous apporterons une réponse avec plaisir.

Nos équipes relation client restent également disponibles sur les canaux habituels

Bien à vous,

L'équipe Cdiscount

18 août 2022
Cdiscount a ajouté une réponse

Hello Ana,

We are sorry for this situation

Your refund is on your customer area, under "my refunds". If despite our action, you have not received anything, we prefer that you click on the button "display the details of your reimbursement". You can then report "I have not received my refund". Our customer relations teams will look in detail at what is happening and they will provide you with a solution.

Have a nice day

The Cdiscount Team

01 sept. 2022
Ana Rodrigues a ajouté une réponse

Dear Sirs,

I already sent the credit card extract and the bank financial statement which proves that I have not receive any amount from Cdiscount, at the contrary the money was taken from my bank account. I do not have the product neither the money. I am tired that you are delaying the reimbursement asking for the same documents over and over! Please proceed to the reimbursement asap and send me prove!

01 sept. 2022
Cdiscount a ajouté une réponse

Hello Ana,

Sorry to hear that you did not receive.

Your order has been placed with a seller in our marketplace. Any claim for this type of order is made only on your customer zonr.
We note that you have requested assistance from our customer service on your customer zone.
A response to your complaint will be sent by email and also to be read on your customer zone soon.

Have a nice day

Cdiscount Team

05 sept. 2022
Ana Rodrigues a ajouté une réponse

Dear Sirs,
I am still waiting for the reimbursement. I already sent all the documents requested and cdiscount is not giving me my money! Cdiscount is sending emails requesting always the same documents....no sense!

20 sept. 2022
Cdiscount a ajouté une réponse

Hello Ana,

have you received your refund ?

Have a nice day

Cdiscount Team

21 sept. 2022
Cdiscount a ajouté une réponse

Hello Ana,

If you have not received your reimbursement, you must send us your bank account statement for the whole month of July. Send us this document via the customer zone.
Our customer service can refund you

Thanks !

Have a nice day

Cdiscount Team

Cdiscount attend la réponse de l'utilisateur

Commentaires (0)